11 maja 2013

Must be funny

Będzie o pieniądzach. Odkąd pracuję zawodowo staram się oszczędzać przynajmniej część każdej miesięcznej pensji. Mam wrażenie, że nie wydaję kasy na głupoty, ale posiadam oczywiście słabości jak ubrania, buty i kolczyki. I książki. Hamulce trochę puszczają mi w czasie wakacji, po pierwsze sam wyjazd/wycieczka to wydatek plus zakupy w trakcie. Staram się nie mieć wyrzutów sumienia z tego powodu, bo to budowanie wspomnień, namacalny dowód, że się było w tym Paryżu czy Dehli. A te są bezcenne. Za wszystko inne zapłacisz kartą Mastercard. 

Jakiś czas temu zrobiłam zakupy w brytyjskim sklepie on-line. Nie mogę doczekać się przesyłki ! Kiedyś chyba aż z Indii leciała do mnie książka o Shah Rukh Khanie ważąca 2,5 kg. Owinięta w hinduskie gazety. Czad. A w 2007 roku za kawał grosza w gotówce kupiłam mojego pierwszego w życiu laptopa, od murzyna.

Posiadam trochę rzeczy. Ubrania, buty, torby, biżuteria, książki, smartfon, laptop, książki, DVD... Czasem mam z tego powodu wyrzuty sumienia, bo konsumpcjonizm nie jest zbyt zdrowy. I zawłaszcza przestrzeń życiową. Dlatego kiedy nie mam już miejsca na myślenie, robię porządki w szafie i na półkach, chowam rzeczy niepotrzebne i nieużywane. Robię miejsce na jogging kreatywności.

Od jakiegoś czasu narzucam sobie reżim jeśli chodzi o wydatki. Staram się jak najwięcej oszczędzić, tak po prostu, bez specjalnego celu. Wiem, że jestem w tej komfortowej sytuacji, że jeszcze nie mam aż tak wielu wydatków związanych z utrzymaniem. Dlatego staram się tą sytuację wykorzystać. Dzięki temu kiedy zamarzy mi się coś, realnie mogę pomyśleć o realizacji tego pragnienia.

Wczoraj poszłam do dwóch sklepów z zamiarem kupna sandałów i szortów. Wyszłam z fuksjowym kostiumem kąpielowym (artykuł pierwszej potrzeby) i rudymi spodniami. Kiedy później otworzyłam szafę (na trzech kochanków), okazało się, że w sumie to szorty posiadam (ale ja chciałam krótsze!) a sandały również (ale chcę inny krój!).

Znajdź tu logikę.

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Greate post. Keep writing such kind of info on your page.
Im really impressed by your site.
Hi there, You have done an incredible job. I will definitely digg it and in my
view recommend too my friends. I'm confident they'll bbe benefited from this website.



My web page piratage

Anonimowy pisze...

I just could not depart your website prior to suggwsting that I actually enjyed the usuall info aan individual supply to your guests?
Is going too be agan continuously in order to investigate cross-check new
posts

my site :: juliette binoche

Anonimowy pisze...

You can use one or more of these per level so if you only need to clear one more jelly and are completely
frustrated with a level that is an option. Blu-ray Deal of the Week:
RVBX: Ten Years of Red vs. As the Cancerverse dies around
him, Thanos begs, grovels and threatens for some sign of favor from Death, who promptly
disappears.

Here is my blog post - Bubble Witch Saga 2 Hack [https://www.facebook.com/]

Anonimowy pisze...

I always spent my half an hour to read this web site's content every day along
with a cup of coffee.

my web blog - frank kern ibm bio (delicious.com)

Anonimowy pisze...

Great work! That is the ttype of info that should be shared around
the web. Shame on the search engines for no longer positioning this submit higher!

Come on over and seek advice from my site . Thanks =)

Also visit my blog: rg6 coax cable

Anonimowy pisze...

electronic cigarette, e cigarette, smokeless cigarettes, smokeless cigarette, smokeless cigarettes, e cig

Time

Czas jest bezwzględny dla wszystkich bez wyjątku i po równo traktujący każdego. Płynie swoim trybem, stale ustalonym tempem. Sekundy, minuty...